måndag 1 februari 2016

dygn 3

För 3 år sen såg det ut så här
Det är Sweas första kull. Det var ordning o reda med dom, de skötte disken åt oss. Dom fullkomligt älskade diskmaskinen.

Idag ser det ut så här
Ingen ordning alls med de här 2.



Jag tror inte jag behöver oroa mej det blir med all säkerhet fart i de här båda också, tids nog.

Dom är som sådana här småttingar ska vara sover och äter, blir förbannade när inte maten rinner till, gulleungar vi gillar bebisar med lite humör. (jag åtminstone)
Swea leker pytta idag också och så säjer hon något till mej, men det har jag glömt.

Den största tränger sej fram



den lilla kämpar på andra sidan.

Dom ser så runda o fina ut
Bilden nedan har minstingen ansiktet hit
och på nästa den stora tösen med ansiktet hit
Den lilla är något mörkare i färgen, medan den stora nog är som mormor Candy var som valp.

Namn är ju alltid ett frågetecken, men denna gången så har vi nog redan bestämt deras stamtavlenamn. Jag fuskade och tog hjälp av Malin deras "farmor" (pappa Tonis matte)
Som Sweas tidigare kullar får de namn efter låtar Sweet har gjort. Mamma Swea heter ju SWEET.
   MEN nu mina vänner är det så att jag tänker inte avslöja namnen än, först vill jag de små ska växa till sej lite och se om de här namnen verkligen passar.


ha de gott


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar