torsdag 4 februari 2016

dygn 6

Nu har det gått någon dag sen sist men allt är bra. Valparna och Swea mår bra, valparna är nöjda och belåtna, märker faktiskt inte mycket av dom.


Dom ligger där och myser.
Mer och mer börjar Swea tala om att hon vill vara med. Igår vägrade hon stanna hemma när Soya och Candy skulle ut och gå. Och när jag vill fotografera valparna ska hon tvumget vara med


Försöker med alla sortens konster för att få uppmärksamhet.

Idag blir  de 6 dygn.

denna bilden är lite av "hitta valparna" bild
 
nu några av dagens bilder








  Så har då de små haft besök idag
Ingen mindre än självaste mormor, Candy tycker valpar är som bäst i denna åldern. När det börjar bli mer fart så vill hon inte veta av dem.
Valparna sov lika bra trots besöket
en pyramid av valpar lyckades jag fånga innan självaste linslusen kom in i igen

Swea ville vara med på ett hörn igen.

1 bild till lyckades jag fånga av de små

sover så gott


Här en bild på Madame som är valparnas storsyster
Madame! Madame är en hund som gillar att träna och tycker om godis också


Och en bild på storebror Ernst som äskar snö!  Madame träffade jag härom veckan och jag ser framemot att snart få träffa Ernst

Imorgon blir det 1-veckas bilder och vikter.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar