söndag 24 januari 2016

59

Redan 59 dygn! tiden går så fort att jag glömde blogga igår.
Allt är bra, Swea vill gärna gå med på promenaderna
Aldrig livet hon skulle välja att stanna hemma. Men jag måste erkänna att det går lite långsammare nu.
Som ni ser är hon rätt stor, jag behöver väl inte berätta vem som är Swea.

Hon äter bra och ja tempen har vi ingen koll på, jag har inte börjat tempa henne varje dag. Det gör vi när jag tror det är på G.

Hon tycker det är lite småbesvärligt, klart att det måste va tungt. Hon vilar i sin favoritställning

SÅ VAR DET NÅGON SOM VILLE SE hennes magen,och det måste jag säja att det var inte populärt. Kanske inte konstigt, för om hon ligger på rygg i soffan blir det som en strandad val, hon har svårt att komma upp

Men här kommer bilder

Svårt att se men magen är ganska stor. Jag vet hur många jag tro det är, men efter förra kullen då jag gissade helt åt skogen , vågar jag inte att berätta vad jag tror. Men jag är väldigt övertygad om att mer än 2 är det. Magen är helt annorlunda och hon är tjock på ett annat sätt.

Så nu Swea är vi många som väntar med spänning. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar